مقالات

خرید تاج گل ارزان قیمت

تاج گل چیست ؟

در میان انواع هدایا، تاج گل هدیه ای متمایز برای عرض تبریک یا تسلیت به شمار می آید . تاج گل در واقع دسته ای از گل های متنوع است که بر روی پایه چوبی یا فلزی سوار شده اند .

تاج گل در مراسمات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد . معمولا برای هر کدام از مراسم ها چه ترحیم و عرض تسلیت و یا افتتاحیه و عرض تبریک از تاج گل های مختلفی استفاده می گردد .

گل های تاج گل متناسب با مراسمی که قرار است در آن استفاده شوند، انتخاب می شوند . تاج گل ها به صورت یک پایه، دو پایه، چند پایه و انواع گوناگون دیگر طراحی و دیزاین می شوند .

تاج گل به دلیل ارتفاع زیاد و حجیم بودن، یکی از گل هایی می باشد که معمولا به صورت اینترنتی سفارش داده می شود و پس از گل آرایی و آماده سازی از محل با وانت یا سواری برای آدرس تحویل گیرنده ارسال می شود .

نکات مهم در انتخاب تاج گل مناسب

  • اطمینان از کیفیت و طراوت گل ها : انتخاب و سفارش تاج گل با ماندگاری بالا و طراوت منحصر به فرد، نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود . تاج گل ها پس از مدتی زیبایی خود را از دست می دهند به همین علت باید گل های طبیعی مقاوم انتخاب کنید، زیرا گل هایی که ماندگاری بالایی دارند خیلی دیرتر پژمرده خواهند شد . سعی کنید گل هایی مانند مریم، گلایل و آنتوریوم را انتخاب کنید، زیرا این گل ها تا چند روز شاداب هستند و تغییر شکل نمی دهند .
  • بررسی میزان بودجه : حتما قبل از انتخاب تاج گل، میزان و مقدار هزینه ای که می خواهید بابت آن پول بپردازید را مورد بررسی قرار دهید تا در آخر تاج گل متناسب با بودجه تعیین شده را تحویل بگیرید . تاج گل های بزرگ و سه طبقه از نظر قیمتی گران قیمت هستند . تاج گل های کوچک و یک طبقه با توجه به این که با تعداد گل های کمتری دیزاین شده اند، قیمتی مناسب تر دارند .
  • توجه به رنگ گل ها : انتخاب رنگ مناسب گل ها، هیجانی ترین قسمت خرید تاج گل به حساب می آید . شما باید با توجه به نوع مراسمی که دعوت هستید گل هایی با رنگ مناسب را انتخاب کنید . به عنوان مثال در تاج گل های ترحیم و تسلیت از گل های سفید رنگ استفاده کنید، زیرا حس همدردی و پاکی را به صاحب عزا هدیه می کنید . در تاج گل شادی و تبریک محدودیتی از جهت انتخاب رنگ گل وجود ندارد .
  • نوع گل های تاج گل : اگر مراسم مهمی را پیش رو دارید و آن مراسم برای شما از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است یا برای شخص مهمی تاج گلی را قرار است سفارش دهید، گل هایی را انتخاب کنید که مورد پسند فرد هدیه گیرنده یا میزبان باشد .

قیمت تاج گل

قیمت تاج گل به موارد مختلفی بستگی دارد . به صورت کلی قیمت های فروشگاه کافه گل تاج به علت حذف برخی از هزینه های اضافی و توجه و تمرکز روی رضایت مشتری و ارائه کار با کیفیت، نسبت به دیگر گلفروشی ها و فروشگاه های گل خیلی پایین تر است و در عین حال به قطعیت می توان گفت که کیفیت و زیبایی تاج گل ها تضمین شده است .

کارت و یادداشت روی تاج گل را فراموش نکنید .

برای هر مراسمی که تاج گل می فرستید، قرار دادن کارت روی آن را فراموش نکنید . بیان تبریک یا تسلیت خود را روی کارتی با سایز معقول بنویسید . نه آنقدر کوچک باشد که دیده نشود و نه آنقدر بزرگ که از تاج گل شما بیش تر به چشم بیاید .

خرید تاج گل ارزان قیمت

اگر مایل به دریافت تاج گل ارزان قیمت و با کیفیت هستید، از طریق شماره ۰۹۲۱۲۱۰۳۳۱۴ و وب سایت کافه گل تاج (cafegoltaj.com) می توانید به راحتی سفارش خود را اعلام کنید و در کمتر از ۲ ساعت با ارسال رایگان تحویل بگیرید .

در مورد سلامت و کیفیت محصولات گلفروشی کافه گل تاج به شما تضمین داده خواهد شد که سفارش شما مطابق با عکس داخل سایت آماده و ارسال خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *