مقالات

ارسال رایگان و فوری تاج گل نمایشگاه

ارسال رایگان و فوری تاج گل نمایشگاه

معرفی تاج گل

هدیه دادن گل در مناسبت های گوناگون در فرهنگ ایرانی سابقه ای دیرینه دارد . تاج گل یکی از بهترین پیشکش هایی است که می توانید در هر مراسمی برای عرض تبریک و شادباش یا ترحیم و تسلیت آن را به عزیزانتان هدیه دهید .

تاج گل نمایشگاه

تاج گل نمایشگاهی یکی از عناصر زیباشناسی و تزئینی است که در نمایشگاه ها و رویدادهای متفاوت به کار می رود . تاج گل های نمایشگاهی به صورت بزرگ و چشم نواز طراحی می شوند و به منظور جلب توجه و نظر مخاطبان به کار می روند . تاج گل های نمایشگاهی در نزدیکی ورودی غرفه قرار می گیرند .

تاج گل نمایشگاهی از گل های طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود . تاج گل نمایشگاهی معمولا به صورت دست ساز تهیه می گردد و با استفاده از تکنیک های خاصی تزئین می شود تا به ظاهری جذاب و خیره کننده دست یابد .

در تاج گل های نمایشگاهی از گل های مختلف با اندازه و تعداد بالا استفاده می شود . سپس این گل ها با طرح هایی خاص بر روی پایه هایی از جنس چوب و یا فلز نصب می گردند . پایه های این محصولات می توانند به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه طراحی شوند . همه این عوامل قیمت تاج گل نمایشگاه را تغییر می دهند .

در طراحی تاج گل نمایشگاه معمولا از گل هایی با طول عمر طولانی استفاده می شود تا بتوانند طولانی مدت در نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرند .

برخی از طراحان تاج گل نمایشگاه از عناصری مانند پرنده، پر، پرچم و … برای زیبایی بیش تر تاج گل استفاده می کنند . این کار با توجه به هویت برند شما انجام خواهد شد .

یکی دیگر از موضوعات مهم پیش از خرید تاج گل نمایشگاه، در نظر گرفتن کیفیت تاج گل است . کیفیت تاج گل ها به تازگی، طراوت و شادابی گل ها بستگی دارد .

خرید تاج گل نمایشگاه برای چه رویدادی مناسب است ؟

تاج گل های نمایشگاهی برای انواع نمایشگاه ها از قبیل : نمایشگاه کتاب، نمایشگاه خودرو، نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی و … بسیار مناسب هستند .

خرید تاج گل نمایشگاه از گلفروشی کافه گل تاج

شما عزیزان می توانید تاج گل نمایشگاه خود را به صورت آنلاین و اینترنتی از گلفروشی کافه گل تاج خریداری کنید تا نیازی به خروج از منزل و صرف وقت و انرژی نداشته باشید .

سفارشات شما چند دقیقه پردازش شده و با شما تماس گرفته خواهد شد . ضمنا اگر تاج گل نمایشگاهی مورد نظر شما در بین عکس های ما موجود نیست و شما عکس های خاص دیگری را مد نظر دارید، می توانید از طریق واتساپ عکس دلخواهتان را برایمان ارسال نمایید . با بررسی و تعیین قیمت، تاج گل را بر اساس عکس شما تهیه می کنیم . تمامی تاج گل های نمایشگاهی از گلفروشی کافه گل تاج به صورت رایگان در محدوده تهران ارسال می شوند .

برای سفارش تاج گل نمایشگاهی با شماره ۰۹۲۱۲۱۰۳۳۱۴ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *