مقالات

سفارش تاج گل ترحیم

سفارش و خرید تاج گل ترحیم

در سنت و آداب ایران، خریدن تاج گل برای برگزاری مراسمی مانند ترحیم، تدفین، ختم، چهلم، سوگواری و سایر مراسمات، از گذشته تا به امروز رواج داشته است .

تاج گل ترحیم به منظور ابراز همدردی در مراسمات عزاداری استفاده می شود . در واقع شما با هدیه دادن تاج گل به صاحبین عزا می توانید تاسف و ناراحتی خود را از فوت عزیزشان بیان کنید .

گل های مورد استفاده در تاج گل ترحیم بسیار متنوع هستند و از گل هایی مانند سوسن، آنتوریوم، لیلیوم، گل داوودی، زنبق، رز، سنبل، میخک و ارکیده استفاده می شود .

این گل ها در بسیاری از تاج گل ها دیده می شوند و هر کدام پیغام خاصی را می رسانند .

چند نوع تاج گل ترحیم داریم ؟

تاج گل ها از نظر نوع گل شبیه به هم هستند و کیفیت تاج گل ها به تزئین آن ها بستگی دارد . به صورت کلی سه نوع تاج گل یک طبقه، تاج گل دو طبقه و تاج گل سه طبقه داریم . انتخاب تاج گل ها بر اساس میزان نزدیکی شما به متوفی و هزینه در نظر گرفته شده تعیین می شود .

انواع تاج گل های ترحیم

  • تاج گل ترحیم یک طبقه : شامل یک ردیف گل های محدود هستند که در لابه لای آن ها برگ های تزئینی نیز استفاده شده است . این تاج گل ها برای اقوام دور و افرادی که بودجه کافی برای خرید تاج گل های گران ندارند، بسیار مناسب هستند .
  • تاج گل ترحیم دو طبقه : این تاج گل ها شامل دو ردیف گل هستند . در این تاج گل ها، از گل های بیش تری نسبت به تاج گل های یک طبقه استفاده می شود . تاج گل های دو طبقه برای تمامی افراد ایده آل می باشند و امکان قرارگیری آن ها بر روی پایه نیز وجود دارد .
  • تاج گل ترحیم سه طبقه : این نوع تاج گل ها از شکیل ترین تاج گل ها به شمار می آیند . این تاج گل ها دارای تعداد بیش تری گل می باشند و شما می توانید از انواع گل ها برای دیزاین آن ها استفاده کنید . این تاج گل ها حتما بر روی پایه قرار می گیرند .

سفارش آنلاین تاج گل ترحیم

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی روش های خرید آنلاین در اختیار مشتریان قرار گرفته است . در این حالت دیگر نیازی نیست برای خرید تاج گل مسافت زیادی را طی کنید، بلکه این قابلیت وجود دارد که تاج گل را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید .

سایت کافه گل تاج از جمله سایت هایی است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت، تاج گل ترحیم خود را به صورت آنلاین سفارش دهید . قیمت های این سایت نسبت به سایت های مشابه بسیار پایین تر است .

قیمت تاج گل ترحیم

به صورت کلی تاج گل ها قیمت ثابتی ندارند و فاکتورهای مختلفی از جمله نوع گل، تعداد گل ها، کیفیت گل ها، لوازم به کار رفته  در تزئین، جنس پایه و … بر روی قیمت تاج گل ترحیم تاثیر می گذارند .

جمع بندی و سخن پایانی

شما می توانید متنوع ترین تاج گل های ترحیم را از سایت کافه گل تاج سفارش دهید . خرید این محصولات به صورت تلفنی امکان پذیر است . ارسال فوری به تمام مساجد و بهشت زهرا در تهران و کرج امکان پذیر است . در سایت کافه گل تاج ارسال تاج گل ترحیم در تهران به صورت رایگان انجام می شود . کافه گل تاج این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تاج گل را در ساعت مقرر به مقصد برساند .

شماره تماس کافه گل تاج : ۰۹۲۱۲۱۰۳۳۱۴

آدرس : تهران – بازار گل شهید بابایی – غرفه ۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *