مقالات

تاج گل ترحیم را آنلاین خریداری کنید .

تاج گل ترحیم را به صورت آنلاین خریداری کنید .

مراسم های ختم، ترحیم و … یکی از مهم ترین بخش های فرهنگ ایرانی هستند . تاج گل ترحیم برای عرض تسلیت و برای شرکت در مراسمات عزاداری می تواند انتخاب مناسبی باشد . با خرید تاج گل ترحیم می توانید اندوه خود را به بهترین شکل به خانواده عزادار نشان دهید . این عمل نه تنها یک نماد از همدردی و تسلیت به خانواده مرحوم است، بلکه به زیبایی مراسم تشییع و ختم کمک می کند .

آیا رنگ تاج گل با توجه به نوع مراسم حائز اهمیت است ؟

رنگ های به کار رفته در تاج گل باید با توجه به نوع مراسم در نظر گرفته شوند . چرا که برای مراسم عروسی معمولا از گل هایی با رنگ شاد و پر زرق و برق استفاده می شود .

این انتخاب رنگ گل برای تاج گل تسلیت گزینه مناسبی نیست . تاج گل تسلیت در عین حال که زیبا و شیک چیده می شود، باید از رنگ های لایت، کرم، سفید و تیره بهره مند شود .

قیمت تاج گل تسلیت

اولین سوال مشتریان برای خرید تاج گل تسلیت در مورد قیمت انواع تاج گل های مراسم ترحیم و سوگواری است .

عوامل تاثیر گذار در قیمت تاج گل ترحیم عبارتند از :

  • تعداد شاخه گل های طبیعی
  • نوع گل های طبیعی استفاده شده در تاج گل
  • تعداد طبقات تاج گل

با توجه به این سه عامل مهم، قیمت تاج گل ترحیم محاسبه خواهد شد .

برای تاج گل تسلیت از چه گل هایی می توان استفاده کرد ؟

گل گلایل : گل گلایل یکی از گل های رایج در تاج گل ترحیم است و نماد همدردی و عرض تسلیت محسوب می شود .

گل داوودی : گل داوودی با زیبایی خاص و قیمت مناسب خود، یکی از گل هایی است که در تاج گل ترحیم بسیار مورد توجه قرار می گیرد .

گل آنتوریوم : گل آنتوریوم به علت شکوه و زیبایی فراوانی که به تاج گل می افزاید، بسیار مورد توجه قرار گرفته است . قیمت بالاتر گل آنتوریوم نسبت به گل های دیگر، باعث می شود که این گل در تاج گل تسلیت به عنوان یک جزء ارزشمند و استثنایی به کار رود .

رز سفید : گل رز، از جمله گل های زیبا است که در مراسم شادی، ترحیم و یادبود به کار می رود . گل رز سفید به خصوص در تاج گل تسلیت کاربرد بسیار دارد و می توان آن را با گل های دیگری مثل لیلیوم ترکیب کرد تا یک ترکیب خاص به وجود آید .

سفارش تاج گل تسلیت

اکثر مردم به دلیل حجم بالای ترافیک خیابان ها ترجیح می دهند که بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش گل، به صورت آنلاین و اینترنتی تاج گل مورد نیاز خود را خریداری نمایند .

برای خرید اینترنتی تاج گل ترحیم شما می توانید از طریق شماره تماس درج شده در سایت کافه گل تاج اقدام به خرید این محصول نمایید . محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید .

اگر شما به دنبال خرید تاج گل ترحیم با مناسب ترین قیمت هستید، می توانید میزان سقف بودجه خود را به کارشناسان فروشگاه کافه گل تاج اعلام نمایید تا همکاران ما برای خرید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه شما را راهنمایی نمایند .

شماره تماس کافه گل تاج : ۰۹۲۱۲۱۰۳۳۱۴  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *