دسته‌بندی نشده

تاج گل ترحیم

 همه چیز درباره تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم در فرهنگ ایران جایگاه ویژه ای برای ابراز همدردی با خانواده های عزادار دارد و گل های به کار رفته در آن با سایر دسته گل ها کاملا متفاوت می باشد. در اغلب این تاج ها گل های گلایل همیشه به چشم میخورند و در کنار آن از سایر گل های با رنگ روشن و سفید نیز استفاده میشود که نشان دهنده آرامش و پاکی هستند.

کافه گل؛ ارائه دهنده انواع تاج گل در ادامه به هر آنچه که لازم است درباره تاج های مورد استفاده برای مجالس ترحیم و عزاداری بدانید از قبیل نوع گل ها و قیمت آنها اشاره خواهد داشت.[/vc_column_text]

تاج گل ترحیم سفیدچه ترکیبی از گل ها دارد؟

ترکیبی از گلایل لیلیوم.گلایل آنتوریوم .گلایل رز سفید

تاج گل عزاداری چند طبقه هستند؟

تاج گل ۱ طبقه . ۲ طبقه و ۳ طبقه

قیمت تاج گل به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت تاج گل ترحیم علاوه بر نوع گل و اندازه و ابعاد پایه تاج و طبقات آن، تحت تاثیر فصل نیز می باشد. قیمت برخی از گل ها در بازه های زمانی مختلف سال متغییر می باشند.

عکس تاج گل ترحیم

در خرید تاج گل برای مراسم عزا و ترحیم لازم است شناخت کافی از انواع آنها داشته و با ویژگی ها و تفاوت های موجود در هر یک آشنایی کافی داشته باشید.

این تاج ها را می توان بر اساس گل های به کار رفته در آنها و همچنین تعداد طبقات و شکل ظاهریشان به گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود. از جمله تاج گل های مراسم عزاداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قیمت تاج گل ترحیم
تاج گل گلایل و آنتوریوم

این گروه از تاج گل ها همان طور که از نامشان مشخص است، با گل های گلایل و آنتوریوم تزئین شده اند. نحوه چیدمان آنها به گونه ایست که به صورت دایره ای و در وسط تاج از گل های آنتوریوم استفاده شده و گل های گلایل با ساقه های بلند در اطراف قرار میگیرند.

در اغلب مواقع بهتر است از آنتوریوم های سفید و زرد رنگ برای این مجالس استفاده شود، البته رنگ قرمز آن نیز در این تاج ها کاربرد زیادی دارد. لازم به ذکر است که این ترکیب گل برای تاج گل ترحیم لوکس کاربرد داشته و از نظر قیمت نیز کمی گران تر از بقیه تاج ها می باشد.

تاج گل گلایل و لیلیوم

ترکیب دیگری که می توان برای تاج گل ترحیم در نظر گرفت، استفاده از گلایل های ساقه بلند در کنار گل لیلیوم می باشد. لیلیوم دارای تنوع رنگ بالایی بوده و استفاده از نوع زرد رنگ آن برای مراسم عزاداری و ابراز همدردی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

تاج گل گلایل رز سفید

استفاده از گل های رز در کنار گلایل یکی از زیباترین ترکیب ها را ایجاد می کند که به معنای واقعی آرامش و خلوص و پاکی را در دل خود جای می دهد.

این تاج ها به دلیل عدم استفاده از گل های رنگی با فرهنگ اغلب شهرها و قومیت ها کاملا سازگار بوده و می تواند انتخاب شایسته ای در این زمینه به شمار رود. البته این ترکیب در اغلب مواقع با گل های دیگری از قبیل شب بو و لیلیوم استفاده شده و می تواند جلوه بهتری به تاج بدهد.

بیشتر بخوانیم : سفارش آنلاین تاج گل

 

بر اساس تعداد طبقات و اندازه و ابعاد انتخاب شده برای تاج گل عزاداری می توان آنها را به سه گروه کلی یک، دو و سه طبقه تقسیم بندی کرد:

تاج گل ترحیم یک طبقه

در این تاج ها تمام گل ها در یک طبقه قرار گرفته و از نظر اندازه و ابعاد کوچک بوده و حمل و جا به جایی آنها نیز آسان تر از دو مورد بعد می باشد. علاوه براین، خرید این تاج های ترحیم می تواند از نظر قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه باشد.

تاج گل دو طبقه عزاداری

استفاده از گل های بیشتر نسبت به نوع یک طبقه و قرار گرفتن آنها در دو بخش مجزا که همگی روی یک پایه نصب شده اند، از ویژگی های این تاج ها به شمار می رود.

تاج گل سه طبقه ترحیم

گران ترین و بزرگترین تاج گل هایی که در مراسم عزاداری استفاده میشود، تاج های سه طبقه می باشند. این تاج ها از نظر قیمت نسبت به سایر گزینه ها گران تر بوده و تنوع گل های به کار رفته در آن نیز بیشتر می باشد و جلوه بسیار خوبی دارند. البته لازم به ذکر است که جا به جایی این تاج ها کمی نسبت به دو مورد قبل سخت تر بوده و برای آسیب وارد نشدن به گل های چیده شده بر روی آن مراقب باشید.

عکس تاج گل ترحیم
قیمت تاج گل ترحیم

تنوع در نحوه چیدمان و نوع گل های به کار رفته در تاج ها و همچنین اندازه و ابعاد آنها بسیار زیاد می باشد و بر همین اساس نیز قیمت های متفاوتی برای آنها ارائه میشود.

قیمت تاج گل ترحیم علاوه بر نوع گل و اندازه و ابعاد پایه تاج و طبقات آن، تحت تاثیر فصل نیز می باشد.

قیمت برخی از گل ها در بازه های زمانی مختلف سال متغییر می باشند. علاوه براین، گلخانه هایی که آتوریوم و گلایل پرورش میدهند در تمام شهرها در دسترس نبوده و هزینه حمل و نقل برای ارسال گل نیز به قیمت نهایی تاج اثر می گذارد.

خرید تاج گل ترحیم

در خرید تاج گل ترحیم لازم است چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید
فرهنگ خانواده ها در نحوه برگزاری مراسم عزاداری و رنگ و نوع گل های استفاده شده در محیط متفاوت می باشد. لذا لازم است بر اساس شناخت افراد عزادار گل های به کار رفته در تاج گل و همچنین رنگ آنها را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه چیدمان گل بر روی تاج های چند طبقه زمان بر می باشد، لذا پیشنهاد می کنیم در زمان مناسب نسبت به سفارش و خرید اقدام کنید.
قبل از انتخاب و خرید تاج گل عزا نمونه کارهای مختلف را مشاهده و مقایسه درستی نسبت به طرح و نوع گل های به کار رفته در تاج و همچنین قیمت آن داشته باشید.

خرید آنلاین تاج گل ترحیم

همان طور که اشاره شد، در سفارش تاج گل عزاداری لازم است به زمان توجه زیادی داشته باشید تا قبل از اتمام مراسم تاج به محل ارسال گردد.

با توجه به ترافیک زیادی که در تهران وجود دارد، خرید آنلاین تاج گل ترحیم می تواند انتخابی مناسب باشد تا بدون از دست دادن زمان گزینه مورد نظر را سفارش دهید. علاوه براین، با ورود به فروشگاه اینترنتی کافه گل تاج و باغ گل بابایی می توانید نمونه کارهای مختلف را با هم مقایسه و گزینه های مناسب را از نظر قیمت و نوع گل های به کار رفته در آنها انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *